reklama

Deň a Noc III. (Deň)

Náladu mám síce na bode mrazu, ale teplota v električke tomu nenasvedčuje. Na ušiach mám Daft Punk a mlčky sledujem tváre ľudí. Niekedy je lepšie nepočuť o čom sa zhovárajú a predstavovať si, že je to niečo zaujímavé. Niektorí sú až tak zapalení,akoby rozprávali o konci sveta alebo výhre miliónu eur.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

10. 9. 2008 - Električka č. 8  15:06   D o práce som dnes šiel zbytočne, pretože stroj, čo som si mal nastaviť ešte nedorazil a mne to zabudli povedať.To ale vôbec nebola najhoršia správa dňa. Neposlúchol som sám seba. Písal som o tom v prvom dieli a napriek tomu som si ublížil.   Opäť budova Slovenského rozhlasu, park a blížiaca sa stanica. Dnes som aspoň mohol ísť na obed s jednou dobrou kamoškou, Lenkou. Dal som si vyprážaný syr so šunkou. Hranolky ušli, ale ten syr bol moc krátko v mikrovlnke! Za 89 korún syr zohrievaný v mikrovlnke a hranolky ďaľších 35 korún. Najradšej by som aj napísal meno reštaurácie, ale teraz vážne neviem, či môžem z hľadiska nového tlačového zákona.   D ostal som sa na stanicu. Dnes som si vybral eskalátor. Kúpil som si lístok a Colu Light a sadol som si na múrik vedľa budovy. Kúsok odo mňa si sadla krátkovlasá kočka s pokrčenou krabičkou od cigariet a piercingom v nose. Možno na mňa bude teraz pol sveta nadávať, ale nepáči sa mi to. Náušnice sú v pohode, ale prečo si niekto dobrovoľne prepichuje tvár a osádza tam železo? Nechápem. Je to nevkusné. To, že to niekto nosí, však neznamená, že je horší človek a že sa s ním nebudem baviť. Je to otázka vkusu.   Ani dnes som nevidel to hluchonemé dievča. Škoda. Nechcem, aby sa mi jej tvár vytratila z mysle. Idem radšej do vlaku. Čas sa kráti a nerád by som zmeškal aj tretí. Keď som bol dnes s Lenkou na mojite, volala mi kamoška Majka, že či nechcem ísť na koncert Vanessy Mae v Košiciach. Jednoznačne som jej povedal svoje áno a hneď som ju aj začal namotávať na koncert Jeana Michela Jarreho. Ísť na jeho koncert je jeden z mojich veľkých snov.   V kupé so mnou sedí týpek, čo práve dojedol bagetu, jeden starší pán a práve si prisadla aj jedna staršia pani. Prípadné rozhovory som sa rozhodol nevnímať. Dnes to je čistý Daft Punk . Rozmýšľam, či si vôbec niekto všíma bláznivého chalana so zápisníkom, do ktorého píše kade chodí. Vlak sa pohol a ja som si až teraz všimol veľkej kovovej gule na streche jednej zo staničných budov, na ktorej je okrídlené koleso z vlaku. Myslím, že ešte nebol deň, kedy by som nevidel v Bratislave aspoň jednu rozostavanú budovu. Mimochodom, to je teraz taká móda zateplovať budovy polystyrénom?   M oje myšlienky však teraz patria jednej kamarátke s veľmi malým sebavedomím. Volá sa Soňa. Vždy, keď mám príležitosť, jej niečo pekné poviem. Máš úprimný úsmev, pekné oči alebo dobré srdce. Málokedy mi však uverí. Akoby si myslela, že jej tlačím kaleráby do hlavy, lebo ju chcem zbaliť. Mrzí ma to, pretože chcem aby bola šťastná a všetko, čo som jej povedal je pravda. Mám pre ňu však jeden odkaz:   [ It's amazing what You'll find face to face]   Zaspávam a pomaly sa blížim do stanice. Uvidíme sa nabudúce. I'm human after all.

Tomáš Krajči

Tomáš Krajči

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Zistite si sami podla toho, čo píšem. Nebudem sa súdit sám, súdiť ma bude svet. (A je možné, že aj tak to budem mať na saláme :) Zoznam autorových rubrík:  HudbaBinárny SvetDeň a NocMomentkyVoľné Myšlienky

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu