reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Krajči

Tomáš Krajči

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Zistite si sami podla toho, čo píšem. Nebudem sa súdit sám, súdiť ma bude svet. (A je možné, že aj tak to budem mať na saláme :) Zoznam autorových rubrík:  HudbaBinárny SvetDeň a NocMomentkyVoľné Myšlienky

reklama

Voľné Myšlienky

Voda

Tomáš Krajči

Voda

Hodili Ťa do vody, plávaj. Si sám, je Ti zima, topíš sa.

  • 3. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 641x
  • 1
Pozornosť

Tomáš Krajči

Pozornosť

Po dlhej dobe rozhodovania a prežívania som sa rozhodol, že sa opäť s vami podelím o kúsok zo seba. O to, čo som sa naučil v posledných týždňoch, a to je pozornosť.

  • 2. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 898x
  • 2
Galéria vnemov

Tomáš Krajči

Galéria vnemov

Sedím si este pred "záťahom" doma na stoličke a premýšlam, o čom je Silvester. Keďže mi už raz zábavná pyrotechnika skoro odtrhla ruku, rozmýšľam, koľko nehôd bude po dnešnej noci.

  • 31. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 897x
  • 1
Kúsky Mysle I.

Tomáš Krajči

Kúsky Mysle I.

Kedysi dávno na strednej škole som experimentoval so slovami. Predstavte si dadaizmus s troškou poriadku a vzniklo mi pár zauimavých výtvorov. Dva z nich, som si povedal, že napíšem sem, keby sa mi náhodou tie malé papieriky niekde stratili.

  • 31. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 858x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu